CIG WINS RT MEDIA'S EXCELLENT SERVICE AWARD FOR 2017
02.11.2017

FOR IMMEDIATE RELEASE

Clover Imaging Group has once again been honored with a RT Media Industry Award, which they received at a special awards ceremony during the RemaxWorld Expo in Zhuhai, China

Chicago, Ill. November 1, 2017 – Clover Imaging Group (CIG) was recognized for the second year in a row at the RemaxWorld Expo in Zhuhai, China, which took place on October 12th.
This year, the RT Media Global Imaging Awards council received thousands of nominations from all over the world. Judges shortlisted those nominations and only considered 84 companies for the 13 awards.

One of those awards was presented to CIG for Excellent Service.
“It’s always very exciting to be recognized for an award like this,” said Luke Goldberg, EVP Global Sales and Marketing for Clover Imaging Group. “Service is at the heart of what we do. No matter how many great services and products we offer, no matter how many exciting strategic partnerships we form, if we didn’t constantly strive to serve our clients, none of that would matter. To be given an award because of the reputation we’ve earned for supporting our clients is absolutely amazing. Our employees work incredibly hard to ensure that we are always worthy of awards like this one, so I want to extend my gratitude to them, as well.”

Since MSE and CIG combined in 2014, clients have been raving about their results – evident by their 99.5% documented success rate. Last year, the company was honored with the Technology Innovation Award.

About Clover Imaging Group
Centered around sustainable innovation, Clover Imaging Group (CIG) offers independent dealers, OEMs, and retailers a complete imaging and solutions platform. CIG’s broad array of products and services includes award-winning remanufactured printer cartridges and parts, a comprehensive suite of managed print and technology services, and unparalleled marketing and sales support. Far from its early beginnings as an ink and toner remanufacturer, CIG has evolved into a billion dollar enterprise backed by a world-class engineering, manufacturing and distribution infrastructure. These expansive capabilities enable CIG to provide a level of partnership unsurpassed in the aftermarket imaging space.

For more information on CIG, please visit: www.cloverimaging.com

Contact:
Luke Goldberg
Global EVP Sales and Marketing
Luke.Goldberg@cloverimaging.com

Fermer

Êtes-vous sûr de vouloir vous déconnecter ?

Appuyez sur OK pour changer de région vers Clover Imaging Group

Choix multiples
Fermer

Cet article est disponible à la vente directe ou pour échange.
Prière de choisir ci-dessous.

Récupérer les données de compte
Fermer
Pour récupérer vos identifiants de connexion, prière de saisir votre e-mail:

Veuillez patienter… .
Informations

Nous vous remercions de l’intérêt que vous portez à CIG ! En raison de la fonctionnalité robuste de notre site, nous ne pouvons que prendre en charge les navigateurs Web les plus courants. Nous vous recommandons de mettre votre navigateur à jour en téléchargeant la toute dernière version de Internet Explorer, Google Chrome ou Mozilla Firefox.

Informations

Votre session va expirer dans 5 minute(s).

Informations

Votre session a expiré. Vous allez désormais être redirigé vers la page d’accueil.

Erreur lors du retrait de données
Télécharger le logo
Fermer

Format autorisé : .jpg, .png, .bmp; Max :1024x768px; Min:590x307px.

Informations concernant la livraison ()

Fermer

Votre document est en cours de création. Prière de patienter jusqu’à ce que le téléchargement démarre.

Conditions générales
Fermer
Liste d’adresse de livraison Visualiser toutes les adresses
Fermer
Cliquer sur l’adresse pour la sélectionner
Ajouter nouvelle adresse de livraison
* Champ obligatoire
Fonctionnement ?
Fermer

Cliquer sur le bouton vert « Créer un nouvel utilisateur »

Remplissez les champs du formulaire pour votre nouvel utilisateur. Sélectionnez les autorisations dont votre nouvel utilisateur doit disposer et attribuez-lui un nom d'utilisateur et un mot de passe. Cliquez sur Enregistrer. Vous recevrez un e-mail confirmant l’enregistrement de ce nouvel utilisateur. Suivez les même étapes pour configurer chaque nouvel utilisateur.

Après avoir créé un nouvel utilisateur, celui-ci recevra un e-mail contenant son nouveau nom d'utilisateur et un mot de passe. Il recevra des instructions sur la façon de changer son mot de passe, s'il souhaite faire son propre choix. Cependant, en tant qu'administrateur, vous serez toujours autorisé à supprimer/modifier les utilisateurs, à voir leurs informations de profil (y compris leur mot de passe) et à modifier leurs autorisations.

Pour modifier un utilisateur, il existe des liens en marge de chaque utilisateur pour modifier ou supprimer le profil de cet utilisateur.

Si vous supprimez un utilisateur, celui-ci figurera alors sur la page des utilisateurs supprimés et vous pourrez le réactiver à tout moment, si nécessaire.

Vidéo CIG

Télécharger les conditions générales
Fermer

Format autorisé : .pdf; Taille maximale du fichier: 5 Mo.

INFORMATIONS

Télécharger le logo du client
Fermer

Format autorisé : .jpg, .jpeg, .png, .bmp; Taille maximale du fichier: 5 Mo.